zaterdag 28 januari 2012

Deelname aan De Verzameling Drenthe

Vandaag heb ik meegedaan aan de voorronde van De Verzameling Drenthe met 3 schilderijen. Helaas kwam ik niet door de 2e voorronde met Paardenmarkt en Drentse olifanten, dus niet exposeren in Emmen en niet meedingen naar de hoofdprijs.
Maar het was een leuke ervaring en er zijn opnames gemaakt door RTV Drenthe, dus wie weet ben ik daar nog in te zien, woensdag 8 februari a.s. en is er op de site van  De Verzameling Drenthe een expositie te zien van alle deelnemers . Ook ga ik meedoen aan de Verzameldag voor de deelnemers op 20 februari.

Paardenmarkt Roden ( sepia inkt);


Paarden in de sneeuw (acryl),.


Drentse olifanten ( druksel/monotype).


Ook leuk nieuws is dat de Stichting Kunstmomenten Noordenveld, open atelierroute voor amateurkunstenaars, waarvan ik bestuurslid en deelnemer ben, de Cultuurprijs Mensinge 2012 heeft gewonnen ! Heel blij en trots met deze prijs voor een uniek project voor de amateurkunst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten