woensdag 5 september 2012

Open Atelierroute Kunstmomenten Noordenveld 2012

Hoewel ik door alle gebeurtenissen van de afgelopen 1,5 jaar niet veel nieuw werk heb gemaakt, doe ik toch graag mee aan de open atelierroute voor amateurkunstenaars in de Gemeente Noordenveld.
Ik stel mijn atelier open . De verwachting is dat het mooi weer wordt zodat er ook veel in de tuin kan worden opgehangen. Natuurlijk ga ik daar dan ook zitten tekenen of schilderen en geef ik een demonstratie druksel maken.
Lucas zal af en toe op de accordeon voor de vrolijke noot zorgen.
Ook is er verkoop van de knuffelolifanten t.b.v. Villa Joep

Graag zie ik jullie zaterdag 8 of zondag 9 september tussen 11.00 en 17.00 uur in mijn atelier.
Kijk voor meer info en de route op www.kunstmomentennoordenveld.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten